sv typ

Ivana om that what makes you beutiful kapitel 29:
Åh, vill bara sitta och mysa med Harry.. Blir fett avis när dem kysser varandra, med det borde vara jag ),:
IP: 81.235.141.104
06 Mars, 00:45
Liz om that what makes you beutiful kapitel 29:
Älskar Louis kommentar, "HAHA ASSÅ VILKEN BRA LÅT? VILKA ÄR DET SOM SJUNGER? JUST DET, ONE DIRECTION, SÅ SJUKT BRA VI ÄR" 

Elin, jag tror jag har gått och blivit lite kär i din novell.. :$$$ Vet du om den är singel?
IP: 78.73.122.136
05 Mars, 18:31
Sanna om that what makes you beutiful kapitel 29:
Äääääälsksr designen, skit bra kapitel denna gången också! :)
Ivana: haha då är vi 2 då.
Liz: Hahahaah kan se hnm framför mig sitta hemma och säga de xD och nej, novellen är inte singel, den är gift med mig ♥
Sanna: Tacktack, ååh designen har www.biatchname.blogg.se tack för de förresten :D 




Kommentarer
Liz

Damn, får väl hitta någon annan att ragga upp.. /:

2012-03-06 @ 17:47:56
URL: http://biatchname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0