that what makes you beutiful kapitel 26

-Varför ska du vara så söt Harry? Frågar Georgia.
-Som jag sa, så är vi från samma planet, svarar jag då. Vi ler mot varandra och nu kunde jag inte hålla mig längre, jag lutar mig över bordet och kommer närmare och närmare Georgias läppar, sen möts vi i en perfekt kyss, för en stund släpptes alla problem från mina axlar och allt blir så underbart, jag älskar livet!
Vi avslutar kyssen för att sedan genomföra en ny.
-WOUW, är allt jag får fram efteråt.
-Haha, wouw på dig med Harry, säger Georgia med ett blink.
-Vad ska vi göra nu? Frågar jag dumt.
-Jag vet inte, promenera på stranden, kanske? Säger hon.
Jag nickar, betalar för middagen och sen tar jag tveksamt tag i hennes hand och
börjar gå ner mot stranden. Vi säger inte så mycket, vi går bara.
-Får jag fråga dig en sak, Harry? Säger hon efter en stund.
-Ehm, ja, fråga på du bara, svarar jag lite osäkert.
-Haha asså, se inte så rädd ut, men man smälter ju verkligen när du sjunger, kan du inte sjunga lite?
Jag börjar nästan rodna lite, sjunga inför flera tusen i publik är inget problem, men att stå och sjunga
helt ensam för Georgia skulle kännas lite...ehm..pinsamt..
-Vad vill du att jag ska sjunga då? Frågar jag.
-Eran couver på Forever young är så sjukt bra, du behöver bara sjunga din vers, säger hon hoppfullt.
-Aha, okej, men vadå, ska jag bara sjunga eller? Frågar jag.
-Ja, det är väll inte första gången du sjunger häller?
-Nej, säger jag, sen harklar jag mig lite och börjar sjunga min vers.
''Let us die young, or let us live forever, we don't have the power but we never say never, sitting in a sandpit, life is a short trip, the music for the sad man... Forever young, I wanna be forever young, do you really want to live forever, forever, forever young''
-Sen är det Nialls vers och sen kommer ''It's hard to get old without a cause, I don't want to perish lika a fading horse, youth is like diamond in the sun, and diamonds are forever''
-Woouw Harry, seriöst titta, jag får gåshud, säger hon och pekar på sin arm, jag kan inte låta bli att skratta.
Sen efter ett tags snackande går vi skiljda vägar, jag går in och köper lite godis till ikväll, träffar på några fans och skriver lite autografer och tar bilder också. Sen sticker jag iväg igen.
Louis perspektiv: Det kändes riktigt bra att träffa killarna igen, speciellt Niall. Vi satt och snackade massa skit en stund sen orkade vi inte sitta och deppa längre.
-Våra fans har ju bara fått höra massa tråkiga saker på senaste tiden, men dem brukar ju älska video diary, ska vi pigga upp dem med det? Föreslår jag och alla håller med. Sen börjar vi spela in en video diary och jag babblar på som vanligt, skämtar och håller på och försöker dölja min sorg så gott jag kan, när vi är nöjda med Diaryn laddar vi genast upp den sen lägger vi oss på golvet och börjar garva.
-Dethär var ett bra tag sen, vi hade helt tjejfritt och bara flumma som fan, vad hände med dem tiderna? Säger Liam medan vi skrattar. Jag suckar lite, att bli kär är så himla krångligt.
-Vad sägs om att käka pizza och sen spela tv spel hela natten? Föreslår jag.
-JAAAA sånt som tjejer älskar! tillar Harry och vi alla börjar garva igen.
-Så kan vi vara hur äckliga vi vill, säger Zayn stolt.
-Och äta hur mycket skräpmat vi vill! Säger Niall nöjt, så typsikt Niall.
Vi bestämmer oss alltså för att ha en grabbhelg och bara chilla.
-Jag har redan köpt godis, men jag börjar faktiskt bli hungrig, kan vi inte beställa pizza nu? Säger Harry.
-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! tjoar Niall och vi andra håller med, så vi beställer hem en pizza som vi sedan gluffsar i oss, sen sitter vi och spelar tvspel hela natten lång typ, känslan att äga ut Harry är obeskrivlig!
-HAHAHAAHAH jag tog dig igen, jävla nolla! Skämtar jag.
-Men, ska jag vara helt ärlig så låter jag dig bara vinna för att jag älskar dig så mycket, säger Harry skämtsamt.
-HAHA, ja vi säger så! säger jag.
-Men vadå det är ju så, och erkänn att du älskar mig också! säger Harry.
-Mitt hjärta tillhör dig Harry, eller rättare sagt Larry, men jag säger inte att jag älskar dig så länge du inte erkänner att jag äger ut dig i dethär, svarar jag kaxigt.
-Okey då, Harold Edward Styles erkänner att Louis William Tomlinson är bättre än honom på just dethär spelet, jag vill inte behöva skicka in en skiftlig ansökan på att han älskar mig ändå jag vill bara höra det från Louis William Tomlinson ändå, annars blir jag ledsen och går och lägger mig, säger han och jag börjar garva, det var längesen vi var på sådanthär humör faktiskt.
-Jag kan inte tro detta, erkända Harry Styles nyss att någon var bättre än honom i något? Säger Niall och alla börjar garva igen.
-Men Louis, säg att du älskar mig nu bara, när jag tillochmed har erkännt att du är bättre, säger Harry och sträcker på ryggen.
-Louis William Tomlinson kräver ingen skritflig ansökan för att han älskar Harry Styles ändå, fast Larry Stylinson är snäppet bättre! Säger jag då. Jag och Harry börjar asgarva igen medan dem andra sitter helt tysta.
-Torr humor ni har alltså, säger Liam efter en stund.
-Nä, grymm ju! Svarar jag, sen återgår vi till vårat spelande. Efter flera timmar orkar vi inte spela mer.
-Klockan är typ 3 på natten, men ingen är ju trött, så vad ska vi göra? Frågar Zayn och alla börjar fundera.
-Jag ser på Nialls min att han har något förslag, säger jag efter att jag slängt blickan på Niall.
-Ehm, nää, det har jag inte, svarar han.
-Varför så tveksamt? Frågar jag.
-Okej, jag kanske hade en idé, men det var inget, ni skulle bara typ ''eh okej'' ändå, svarar han.
-Nejdå, tell us! Säger Zayn.
-Jag tänkte, alltså typ att vi kunde baka chokladbollar. Säger han, jag puttar till honom lite.
-Ehm, baka dem själv då isåfall, säger Liam.
-Ja ellerhur, vi tänker inte baka några, instämmer jag.
-HAHAHAH, jag visste att ni skulle säga sådär, men har ni något bättre förslag eller? Svarar Niall och alla börjar fundera en stund igen.
-Det är asgött att åka bil i mörkret ju, kan vi inte typ åka ut på en galen biltur? Föreslår jag och dem andra verkar hålla med, jag springer och hämtar mina nyklar sen går alla ut och hoppar in och tränger sig i min bil.
-Nu jävlar blir det gasen i botten! Säger jag sen kör jag iväg. Jag tar på radion och komiskt nog är det ''What makes you beutiful'' som spelas, vi alla börjar sjunga med, det är riktigt kul att vara alla 5 igen, tills ''What are words'' börjar spelas, jag byter snabbt kanal och smilet jag hade i ansiktet för några sekunder sen suddas ut tottalt, nu var jag inne på mina tänkarbanor igen, vilket dem andra verkar ha märkt.
-Öhm, jag kan köra om du vill istället, säger Harry, men jag skakar på huvudet. Istället gasar jag på lite extra som för att gasa ifrån alla bekymmer, självklart blir vi tagna av en fartkamera, helvete.


haha kul kapitel... NOOOOOT, men skriver i stress och då brukar det inte bli så bra (a'' nästa kommer antagligen senare ikv eller imorgon , kort oxå osv. 



Kommentarer
liz!!

Laaarry <3

2012-03-04 @ 00:06:38
URL: http://biatchname.blogg.se/
Saga

MEEEEEEEER!!!! ;3 <3

2012-03-04 @ 01:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0