that what makes you beutiful kapitel 16 kort kapitel

- Woups, menar inte att störa men det är du som har telefonen, säger hon samtidigt som hon rodnar, då börjar jag rodna också. Jag kastar fort iväg den mot henne, sen smäller hon igen dörren.
Först kollar vi på varandra sen börjar vi asgarva.
- Detdär var lite... säger Louis.
- Eh jaa, men va sjutton, måste bara säga att du är en jävel på att hångla, säger jag utan att riktigt tänka.
- Haha asså, du snackar om dig själv tror jag.
Han kysser mig igen, sen återgår vi till där vi var innan vi blev abrutna, men det blir inte så mycket mer en så förrän vi kollar på klockan.
- Oj, Lou, klockan är mycket. Säger jag sorgsamt.
-'Skitsamma, säger han samtidigt som han kysser mig och jag drar mig undan.
- Vadå? Frågar han sorgset.
-Ahmen jag vill inte orsaka någon försening till intervjuen, men vi kan väll fortsätta ikväll.
-Aha, snabbt tiden gick då, men det är nog bäst att vi skyndar oss isåfall, men asså, ska på något möte lite
senare, så jag vet inte om jag hinner ikväll, men får se, det beror på hur lång tid det tar, säger han och jag nickar, sen skyndar vi oss iväg i taxin, jag är lite smånervös så jag börjar bita på naglarna.
- Är du nervös, tänkte eftersom du biter på naglarna? Frågar han och jag tittar förvånat mot honom.
-Hur visste du att jag biter på naglarna när jag är nervös? Frågar jag förvånat.
-Det visste jag inte, men jag kunde gissa. Jag nickar.
- Mm okej, ja lite kanske, du då?
- Vi behöver inte gå ut med det, vi har tid så vi kan vänta med det, jag är lite nervös för din skull.
-Jag lär inte bli mindre nervös om vi berättar det senare, så det blir bra dethär, jag skiter som sakt i all hat så länge jag har dig. När jag säger det ler han sitt vacka leende. Sen hoppar vi av och möter upp Zayn, Liam och Harry, jag ger dem en varsin kram sen går vi in.
Intervjuaren frågar lite frågor om händelsen, vissa frågor avstår vi ifrån - då polisen även sagt åt oss att inte berätta det, polisen jobbade hårt med en massa grejer.
- Så Linnea, hur känns det egentligen nu att du har fått så mycket uppmärksamhet under kategorin hjälte? Frågar intervjuaren till mig helt plötsligt.
-Jag känner mig inte direkt som en hjälte, killarna är värda lika mycket hjältestatus som mig isåfall, ni skulle sätt Louis när han bar Niall på ryggen efter skottlossningen, och utan Zayns, Harrys och Liams hämtan på hjälp hade det häller inte funkat, allt blev till ett stort sammarbete och alla är hjältar på sitt sätt! Svarar jag atomatiskt.
- Ni är väldigt starka allihopa, avbryter intervjuaren helt plötsligt och kollar allvarligt mot oss.
-Så hur mår Niall nu?
-Han är ju utskriven men han måste ta det lite lugnt, det blir ingen turné för hans del, svarar Louis.
-Hur blir det med eran tour här då då?
-Det vet vi inte en, det känns ju fel utan Niall, men vi kan samtidigt inte ställa in, svarar Liam.
-Du kanske kan ta Nialls plats ett tag, Linnea? Säger intervjuaren då och jag börjar skratta.
-Haha asså, nej, jag kan inte ens sjunga! Säger jag då chockat.
-Fast å andra sidan kan hon inte ta Nialls plats, för Niall har sin plats och Linnea har sin plats, hon är en i gänget nu, även om hon inte är med och sjunger, säger Louis och jag kollar förvånat på honom, jasså tänker jag.
Plötsligt byter intervjuaren samtalsämne.
- Så har ni flickvänner? Frågar hon, på ett sätt var det skönt att hon slutade ställa massa frågor om kidnappningen och Niall, men jag blev ändå nervös.
- Inte vi, säger Harry och Zayn.
-Ja jag har ju Danielle, svarar Liam.
-Ja, jag har flickvän, och hon har fått mig att förstå vad kärlek är på riktigt, och det är inte Harry jag snackar om, säger Lou och alla börjar skratta.
- Och vem är den lyckligt lottade?
- Hon sitter faktiskt i dethär rummet, säger Louis och kollar på mig, alla awh:ar.
-Hur träffades ni egentligen, helt från början, innan bowlingen?
-Haha, hon och hennes syter var på Ellen Degeneress i publiken, hon vann en tävling där och skulle vara med på en inervju backstage, så såg hon och hennes syster mig, hennes syster var lite galen och sprang fram till mig, hennes syter som förövrigt heter Mathilda freakade ur tottalt, så hon svimmade, då följde jag med Linnea och Mathilda till sjukhuset, så började vi snacka och ja, så bestämde vi oss för att träffas igen, säger Lou så snabbt att man knappt hör vad han säger.
- Så du kom över Eleanor väldigt snabbt? Frågar intervjuaren lite oförskämt, jag kollar ner i golvet.
-Eleanor och jag var nog aldrig riktigt tillsammans på riktigt, vi stod fortfarande kvar på samma ställe och tog inte steget längre, det var aldrig vi på riktigt, även om vi lurade oss själva med det en stund, hon träffade ju en annan och ja efter det hade jag turen att träffa världens finaste tjej, Linnea har fått mig att inse vad kärlek är på riktigt, det vi har är äkta, och jag bryr mig inte ett dugg om Eleanor längre, svarar Lou och jag kan inte låta bli att le, gud vad gullig han kunde vara! Efter ungefär en halvtimme var intervjuen äntligen slut.

Louis perspektiv:
Så var det intervjuen äntligen gjord, det hade kännts bra att ha Linnea vid min sida - och jag hade kunnat snacka om henne i evigheter, jag menade verkligen varenda ord jag hade sagt i intervjuen.
- När börjar mötet? Frågar jag.
- Det är över en timme kvar, så vi kanske kan dra och äta lunch eller något? Föreslår Harry och alla håller med.
- Får jag följa med? Frågar Linnea lite blygt.
-Men självklart, som Lou sa så är du en i gänget nu, svarar Liam och flinar emot Linnea.
- Visst skulle intervjuen släppas imorgon? Frågar jag och Harry nickar.
Jag tar min axel över Linnea och går iväg, vi möts av massa papparazzis men vi ignorerar frågorna som kommer om oss - hela världen skulle ändå få veta imorgon.
- Vart ska vi äta någon stans då, vad gillar du för nåt? Frågar jag Linnea.
- Jag ser på er att ni kollar mot Mc donalds, så jag tycker vi drar dit, säger hon och flinar mot mig.
- Det är min tjej det, svarar jag nöjt. När vi sitter och äter kom jag att tänka på första gången jag åt här i USA, det var också på Mc Donalds, haha! 
Precis när vi ska gå ut från McD ger Linnea mig en orolig blick, jag kollar rakt fram, och möts av någon jag inte ville se, vad fan gör hon här, och vad fan ville hon?
ganska kort kapitel men jag har lite brist på ideer? Något speciellt ni vill ska hända? :D
haha asså de e jobbigt att skriva när man är i sälen oxå - man blir lixom mer skrivsugen när man e
hemma så de kanske e lite tråkiga kapitlen oså nu (a''



Kommentarer
Liiz

Dör, så gulliga Louis och Linnea är. :(

2012-02-20 @ 21:45:30
URL: http://biatchname.blogg.se/
sandra

here comes eleanor? ;)



Mera :D

2012-02-20 @ 22:56:47
Anonym

omgaaad, vill bara ha mer och mer.

Är typ beroende xd <- helt seriös.



Älskar hur gullig Louis är!

2012-02-22 @ 10:46:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0