that what makes you beutiful kapitel 8

Han kommer fram till mig. - Så ja, det är okej, du behöver inte gråta, jag kan varma dig. Säger han samtidigt som han långsamt smeker mig på kinden. Gråta är det enda jag kan göra. 
Linneas perspektiv:

Han börjar långsamt träda av min tröja, eftersom jag sitter fastbunden på stolen hamnar den där.
Jag sänder ilningar av skrik, även fast jag vet att jag är helt hjälplös, men häldre att han gör detta
en skadar killarna. Ändå kan jag inte låta bli att försöka göra motstånd, fast jag vet att det inte är
någon idé.
- Allting kommer bli bra, om jag och min kollega bara får killarnas pengar, säger han med sin äckliga röst.
Jag försöker spotta honom i ansiktet men jag kommer på mig själv med att tejpen sitter fast där.
Han tar av mina byxor så jag bara sitter där i trosor och BH. Hjärtat dunkar i 110.
Han börjar slicka mig på halsen, och går sedan ner mot mina bröst,
Han sträva äckliga tunga emot min hud får mig att vilja kräkas. Sen helt plötsligt drar han sig lite ifrån
mig, han spänner fast mig ännu hårdare i stolen och går sedan därifrån.
- Jag kommer tillbaka, vackra tjej. Säger han och stänger dörren om mig.
Jag andas ut, jag var oskadd. Nu var det bara jag, det övergivna rummet, rädslan, oron och smärtan kvar..
Louis perspektiv:
Det ända man kan göra är att sitta tyst, tyst och vänta, tyst och vänta. Jag har nog aldrig hållt käften tyst
såhär länge förut, men det går inte att prata, det går inte att göra någonting, förutom att sitta och vänta,
vänta, vänta och vänta och sitta och oroa sig. Vi satt och tittade på varandra, mer kunde vi inte göra, vi satt
och tittade på oron och rädslan som bosatt sig i våra ögon, var dethär slutet?
Jag var nära på att somna tills jag någonstans långt bort i fjärran hörde inågon form utav ilningar. Linnea!!!!!?!!??!
Harry kollade på mig, han hade också hört det. Hon är här, i närheten, men vad kan jag göra?

Förlåt för väldigt kort kapitel - men bättre en inget antar jag :D
har lite annat att göra, t.ex plugga och fixa lite saker, kan ni fatta att 1D är i Sverige nu - på riktigt? ÅÅh
kanske att man träffar dem på Arlanda när dem åker hem imorgon ;)
Men nästa kapitel kanske, kanske men bara kanske kommer ikväll - annars kommer det imorgon! :D


Kommentarer
bella

fett bra, men synd om tjejen, när kommer mer??

2012-02-13 @ 21:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0