that what makes you beutiful kapitel 21

- Ja men då tycker jag att vi börjar..
Sen är vi i full gång, det känns riktigt bra när vi är färdiga - nu var det bara att ladda om inför första riktiga showen!!    HI I AM LOUIS TOMLINSON AND I'M GONNA ROCK TONIGHT!

Efter repetitionen gick jag in backstage och tog lite vatten, sen satt jag mig i soffan med dem andra och drog ner Linnea i mitt knä.
-Ni kommer vara grymmast allihopa, säger Linnea och ler mot oss.
-Och du kommer rocka som publik, säger Harry och alla börjar skratta lite smått.
Jag börjar känna mig lite nervös, det blev fullare och fullare i arenan och allting närmade sig, jag bet mig själv i läppen.
-HAHAHAA LOUIS DU BET DIG I LÄPPEN! Säger Harry samtidigt som han asgarvar med dem andra förutom Linnea.
-Eh och vad var det roliga med det? Frågar jag förvirrat.
-Alltså, om du inte har tänkt på det så brukar din flickvän bita sig själv i läppen väldigt ofta när hon är med dig, det måste ju betyda att ni är ämnade för varandra, läppitarparet var det ja! Säger han.
-HA HA säger jag ironiskt som fortfarande inte fattar att det kunde vara så kul. Linnea verkar inte skratta så mycket hon häller, hon ser mest förvirrad ut..
-Brukar jag? Frågar hon.
-Jaa, det har alla lagt märke till, flinar Liam mot henne.
-Förutom Louis tror jag, för han ser väldigt förvånad ut, säger Zayn, jag börjar rodna lite, det var ju faktiskt sant, lite pinsamt är det ju när dem läggar märke till saker som har med min tjej att göra, så har jag inte ens tänkt på det själv.
-Men vi måste ut nu, vi ska stå på scen om några minuter, och du Linnea måste nog inta din vip-plats nu! Säger jag och ger Linnea en kram, sen går jag iväg med killarna så ställer vi oss vid dörren som öppnar sig för den stora scenen, en minut kvar.
- Är du nervös? Frågar Harry några sekunder innan vi ska gå in.
-Ehm ja, lite. svarar jag osäkert.
-Det kommer bli bra, du ska ju bara göra det du är bäst på, vi kommer rocka! Säger Harry, mer hinner vi inte säga förrän vi springer in på scenen och möts av tusentals fans, samtidigt som introt till ''it's everything about you'' börjar spelas. Först sjunger Liam, sen Harry, sen kommer refrängen, jag sjunger inte så mycket på refrängen för jag vill spara rösten till Nialls vers som stod på tur och direkt efter det stycket skulle ju min solo in där också.
''It's everything about you'' sjunger dem, nu var det min tur, jag är Niall Horan, jag hinner ta ett snabbt andetag innan jag börjar sjunga. ''Yes I like the way you smile with your eyes other guys see you but don't relize that it's my, my loving, Theres something about your laugh that makes me want to have to, There's nothing funny so we laugh at n-n-nothing'' jag hör skriken ifrån alla tjejer i publiken, samtidigt som jag kollar på Linnea när jag sjunger, nu var det dags för min vanliga vers i denhär sången ''Every minute's like our last so let's just take it real slow, forget about the clock that's tick-tick-ticking'' sjunger jag sen andas jag ut lite, nu var det Harrys tur. Jag hade klarat det och det hade gått bra, jag var riktigt nöjd över just denna låten då det faktiskt lät väldigt bra! Refrängen är ju alltid enklare att sjunga, eftersom alla sjunger, så nu var det bara den kvar. ''It's everything about you'' avslutade vi alla, sen stod vi där till publikens jubel. Vi skulle snacka lite innan vi körde nästa låt.
- Heeeeej USA! Skriker vi och alla skriker tillbaka.
-Jo, det är ju tyvärr så att Niall har fått åka hem trots han vilja, men ja, ni vet ju att det har hänt lite saker, vi tänkte bara hälsa från han att han älskar er och att han kommer tillbaka, men just nu får vi göra det bästa av situationen, Louis har tagit på sig lite mer solon, vad tycker ni? Säger Harry och alla tjejer börjar skrika, efter det fortsätter showen som vanligt. Plötsligt är vi framme vid ''One thing'' när mitt solo börjar närma sig får jag panik, FAN OCKSÅ, hur går det nu igen, snälla någon, jag kan ju dethär, tänker jag, 3.2.1 ''Now I'm climbing the walls'' börjar jag, på något konstigt vis kom det aoutomatiskt i sista stunden, tack gode gud! ''But you don't notice at all, that I'm going out of my mind, all day and all night'' sen kommer mitt vanliga ''Something gotta get loud, cause I'm dying just to know your name, and I need you here with me now, cause you got that one thing'' sjunger jag och när jag sjunger ''cause you'' pekar jag på Linnea, hon ler glatt tillbaka, vilket får mig att bli ännu mer peppad på att sjunga, så i refrängen tar jag i ifrån tårna och upp i huvudet ''So get out, get out, get out of my head, and fall into my arms instead, I don't, I don't, dont know what it is, but I need that one thing, cause you've got that one thing''  sjunger jag om och om igen och så kommer klappningen emellan, jag får en ganska förvånad blick utav många. Sen sjunger vi ''Up all night'' och några låtar, sen kommer vi fram till ''More than this'' Nu ska jag verkligen sjunga från hjärtat, tänker jag när Liam börjar sjunga ''Im broken, do you hear me'' börjar Liam sjunga, det är svårt att inte bli berörd när han sjunger, hans sångröst ska vi inte tala om.
Sen kommer Harry in och sen är det min tur, åter igen två solos direkt efter varann.
''If i'm louder, would you se me? Would you lay down, in my arms and rescue me? Cause we are, the same, you saved me when you leave it's gone again'' Jag går bort från dem andra och ställer mig längst ut vid scenen, för att komma så nära Linnea som möjligt, jag sträcker ut min hand och sjunger sedan vidare ''And when I see you on the street, in his arms, I get a week, my body fails I'm on my knees, prayin!'' Jag är lite i min egna värd, men ändå någonstans långt borta, hör jag hur alla awh:ar sen fortsätter, sen fortsätter jag med dem andra på refrängen, jag tar i som aldrig förr. ''When he open his arms and hold you close tonight, it's just want feel right, cause I can't love you more than this, yeah, when he lays you down, I might just die inside, it just don't feel right, cause i can't love you more than this, yeeah''
One Direction Live in Toronto Video
Killarna när dem uppträder (Louis påväg till Linnea ;) )
Linneas perspektiv: Jag kan inte hålla tårarna borta, Louis Tomlinson är min pojkvän, han är världens finaste och han sjunger sagolikt, allt är så fint. Jag ska aldrig öppna mina armar för någon annan, jag ska alltid vara med Louis, personen som betyder mest av allt på hela jorden, tänker jag medan jag ler mot honom, när ''More than this'' är färdig går han tillbaka mot dem andra och endast ''what makes you beutiful'' återstår, Louis hade verkligen klarat sin uppgift gallant, vers efter vers lät helt awesome och nu hade han inga egna solon kvar.
''Everyone else but you'' sjunger Harry sen kommer alla in i refrängen. Man blir så sjukt glad av den låten, man kan inte stå still, killarna hoppar runt som några tokar på scenen och alla i publiken, inklusive jag sjunger med, man kan inte fatta hur mycket deras musik berör, förrän man själv har hört dem live, allt är för bra för att vara sant. Jag måste vara världens lyckligaste tjej, tänker jag och ignorerar alla avundsjuka blickar jag får på mig av alla fans efter de sett Louis sjunga för mig, jag sket i dem fullständigt och gjorde som alla andra - sjöng med!
''BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE, THE WAY THAT YOU FLIPPED YOUR HAIR GETS ME OVERWHELMED''  ''YOY DON'T KNOW YOU BEUTIFUL, OH, OH, OH, THAT WHAT MAKES YOU BEUTIFUL'' sen var det slut, killarna tackar sina fans och springer in backstage, jag kollar mot alla fans som börjar dra sig emot utgången, stackars dem, nu gick dem ut från något som kan ha varit det bästa i deras liv, själv ska man gå in och möta upp killarna, det var ganska sjukt egentligen, att jag var så otroligt lyckligt lottad som hade fått lära känna dem.
Harrys perspektiv:
- SÅ JÄVLA GRYM DU VAR LOUIS! Nästan skriker jag och slår mig ner på soffan med dem andra, i vanlig ordning gör vi självklart en ''give me five''
-Inte bara jag, vi var grymma alltså! Säger Louis och alla håller med.
-Men seriöst Louis, gud vad du tog i i refrängen, vilken jävla power alltså! Säger Zayn förvånat och vi alla börjar skratta.
-Men du kanske tänkte på en viss person när du sjöng? Säger jag.
-Aaa, precis så, svarar Louis.
-Det var ju asgulligt, säger en tjejröst och vi alla möts av Linneas blick, hon och Louis kollar på varandra, man kunde verkligen se i deras ögon hur sjukt kära dem är i varandra, jag var riktigt glad för deras skull. Dem går fram och kramar om och kysser varandra.
-SÅ sjukt grym du är Louis, du gjorde det verkligen, och när du sjöng till mig, alltså det var så fint, jag lovar dig att jag aldrig ska svika dig, jag tänker aldrig någonsin lämna dig, jag kommer aldrig öppna mina armar för någon annan, jag älskar dig så sjukt mycket, du är det bästa som någonsin har hänt mig i hela mitt liv, du är mitt allt, säger Linnea till Louis, dem är så sjukt gulliga tillsammans, det gick inte att låta bli att bli rörd.
-Jag tänker aldrig svika dig häller, jag vill ha dig vid mig hela tiden, och du är det bästa som har hänt i mitt liv också, jag trodde jag hade allt, men sen kom du Linnea, och nu är det du som är mitt allt, jag älskar dig. Säger Louis och kysser Linnea igen. WOUW, inte visste jag att Louis kunde säga så sjukt fina saker, han är jämt den skojiga som ska hålla på och skämta om allt, detdär var så otroligt fint sakt, deras starka band mellan varandra fick mig att tänka på Georgia, jag saknade verkligen henne.
Liams perspektiv: Jag blev så oerhört rörd av det Louis och Linnea nyss sagt till varandra, dem var så otroligt gulliga tillsammans, dem fick mig att tänka på Danielle, dem fick mig också att bli lite avundsjuka, så perfekt förhållande som dem två har skulle jag och Danielle aldrig kunna få, tyvärr, vi var annorlunda, men jag älskade henne över allt annat ändå, jag kommer på mig själv med att jag måste ringa henne lite senare, jag saknar verkligen henne, men mest av allt fick dem mig att bli rörd, jag fick tillochmed lite tårar i ögonen, Louis vänder sig om mot mig.
-Liam, varför gråter du? Frågar han förvånat.
-Ni två, är så sjukt, så sjukt gulliga, jag vet inte, det bara blev så, svarar jag.
-Visst är vi? Säger Linnea och tar tag i Louis hand, sen sätter dem sig i soffan bredvid oss.
Efter en liten stund kommer våra manegement ut, Harry hade flera gånger klagat på dem för att Louis och Niall inte fick så mycket solos, jag hoppas verkligen att dem hade ändrat sig nu, efter Louis grymma framträdande.
-Wouw Louis, inte visste jag att du kunde vara så... börjar de.
-Mycket saker ni inte vet om mig, svarar Louis med ett leende på läpparna.
-Du var asbra, det är verkligen bevisat nu, i nästa singel kommer du få mer solos, definitivt!
-Det är ju det jag har sagt hela tiden, säger Harry då.
-Du har alltid haft rätt Harry, i nästa singel så tycker jag alla ska få sjunga lika mycket, verkligen grymt jobbat Lou!
Louis perspektiv: Jag kunde inte låta bli att le, allt var så perfekt, jag satt här med mina bästa vänner och med tjejen som betydde mest i hela världen, och fick beröm slängt på mig.
-Lounea är väldigt söta, säger Paul som kommit in i rummet.
-Lounea? Säger jag frågande efter som jag inte riktigt kopplar vad han menar.
-Ja, alla snackar om Louis och Linnea, Lounea alltså, säger han med ett flin. Jag börjar skratta lite, det lät ganska kul. Jag hade nästan glömt bort att vi faktiskt gått ut med vårat förhållande i en intervju också och att den intervjuen kommit upp under dagen, hoppas för guds skull att hon inte får så mycket hat bara.
-Men grymt jobbat killar, i övermorgon är nästa konsert och imorgon ska ni på lite intervjuer, nu får ni vila er så länge, säger Paul nöjt.
-TACKAR! Säger vi.
-Förresten Paul, har du hört något från Niall? Frågar Zayn.
-Ja, han är på planet nu, men det tar ju en stund att åka..
Vi sitter där en stund och bara snackar eftersom vi inte orkar resa på oss, klockan börjar bli ganska mycket.
-Alltså jag måste nog hem nu, säger Linnea.
-Ah, men du, vill du gå ut och äta med mig imorgon kväll? Frågar jag innan hon går iväg.
-Visst, vi hörs då, säger hon, sen ger vi varandra en puss och sen går hon iväg.
Liam, Harry, Zayn och jag gör oss också i ordning och börjar dra oss mot hotellet, vi var väldigt trötta allihop.
Linneas perspektiv: Jag skickar iväg ett sms till pappa för att tala om att jag nu var påväg hem, jag lutar huvudet mot sätet i taxin och tar på musik i högtalarna, inte One Direction denna gång dock, utan lite Jessie J musik.
-Var det här du skulle av eller? Frågar taxischauffören, jag nickar och betalar med pengarna jag fått utav Louis, sen kliver jag av. Eftersom jag gillar att gå kliver jag av ungefär 1 km ifrån huset, vilket jag inte skulle ha gjort.
-DÄR ÄR HON! Skriker några främmande röster, och innan jag vet ordet av så springer dem emot mig, vad skulle nu hända? 
ojojoj, undrar vad som kommer hända :o


Kommentarer
Liz

Lounea, såfint!



Har några gissningar på vilka det kan vara... fml, skriv! :(

2012-02-28 @ 22:11:18
URL: http://biatchname.blogg.se/
Harry potta

FAN VA DÅLIGT.

Älskar 1D men hatar den här skitbloggen

2012-03-09 @ 16:20:35
Harry potta

Haha, nej skoja bara.

Den var inte bra i alla fall.

tönt du är btw

2012-03-09 @ 16:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0