that what makes you beutiful kapitel 15

Jag går snabbt och borstar tänderna och tar på mig pyjamas, sen lägger jag mig i sängen, det sista jag tänker innan jag somnar är ''nu behöver jag inte drömma längre, för jag lever min dröm''

Harrys perspektiv: Det var bara jag och Zayn som låg vakna, efter alla hemska uppväckningar Louis gjort mot oss tyckte vi att det var dags att hämnas, vi hade fått fram ett par kastrulllock och stod mitt framför Louis säng och skulle smälla med det, när vi kom på att Niall låg i samma rum och att han behövde vila.
- Ska vi köra eller? Frågar Zayn frågande.
-Men du, det kanske inte vore så schysst mot Niall, vi kan hämnas på Lou någon annan gång, säger jag lite olyckligt och han nickar.
- Fast vi måste väcka dem nu iallafall, eller ja, Niall får väll sova vidare men Lou ska ju på intervju lite senare, säger Zayn.
-A fast det är ganska långt kvar, så bråttom är det väll inte, vi kanske kan rita något på honom innan vi väcker honom? Föreslår jag.
-Nej men han sa att han skulle till Linnea innan, fast vi hinner nog la med lite gräddkalas ändå, vi kan spruta grädde på handen, sen så tar vi min smutsiga strumpa och kittlar den mot hans ansikte, så kommer han klia sig och få massor av grädde i ansiktet, föreslår jag nöjt.
- Det låter bra, men vi har ju ingen grädde kom jag på, ditt mongo! Säger Zayn lite retfullt.
- Eh, jo, jag har med mig det i väskan i vänstra facket. Säger jag och Zayn springer dit och hämtar gräddburken. - Är du seriös? Varför har du grädde med dig? Säger Zayn förvånat.
- Men det är gott, som godis typ, nästan lika gott som demdär svenska godisarna, vad hette dem nu igen, ahlgrens bilar? Säger jag oskyldigt.
- Haha big fat idiot, viskar han sen sprutar han försiktigt lite grädde i Louis hand.
Jag tar upp min gamla strumpa och stryker den försiktigt i hans ansikte.
- Meeen sluta, det kittlas! Säger han och slår sig själv i ansiktet, sen börjar alla asgarva.
- Vi sa ju att vi skulle hämnas! Säger Zayn och jag och Louis kollar busigt på oss, sen slickar han sig runt munnen.
- Men det var en ganska god hämd! Säger Louis glatt och börjar torka av sig lite med handen.
-Eeeey, ha kvar grädden så kan Linnea torka av det sen! Säger jag och han flinar.
- Bra idé, fast nu är det lite försent tror jag. Säger Louis.
- Men jag tror du får gå upp nu, om du ska hinna till Linnea innan, säger Zayn och drar upp Louis, då börjar jag och Zayn asgarva, på något konstigt vis vaknar inte ens Niall.
- Men vad äre? Frågar Louis samtidigt som han gäspar.
- Svampbob karlsonger, är du seriös? Garvar jag, han kollar ner sen börjar han också skratta igen.
- Men svampbob är kung ju!

Louis perspektiv:
Jag skyndar mig in i duschen och duschar lite snabbt, sen fixar jag håret och väljer kläder och det blir inga Svampbob karlsonger denhär gången, man vill ju vara lite extra snygg när man ska träffa världens snyggaste tjej liksom! Det får bli en svartochvit randig t-shirt, ett par röda chinos och ett par vita skor. 

Louis och hans outfit!

Efter det så går jag ner och äter frukost, Niall har också vaknat och han äter fukost med oss.
- Så vad ska ni göra idag då? Frågar Niall samtidigt som jag brer en smörgås.
- Först ska jag till Linnea, sen blir det dendär intervjuen. Svarar jag.
-Intervjuen, men Louis vi skulle ju på ett möte också, om turnén här, vi vet ju inte hur det blir nu, säger Liam.
- Jag är ledsen om jag förstör för er killar, men ni ska fan inte ställa in någon spelning bara för att inte jag är med, säger Niall olyckligt.
- Det verkar som vi måste det, det blir inte detsamma utan dig liksom, alla vill ha dig med i bandet, säger Liam igen.
- Ja fast, det är sjukt många som drömt om att få se er nu, häldre att dem bara får se er 3 en inga alls, ni klarar er utan mig, svarar Niall då.
- Han har egentligen rätt, även om det är sjukt tråkigt att han inte kan vara med, säger jag då med mat i munnen och alla håller med.
- Men jag måste dra nu, vi ses sen killar! Säger jag och går ut från hotellfrukosten. Sen åker jag taxi hem till Linnea.

Linneas perspektiv:
Jag stod fortfarande och velade fram och tillbaka om vad jag skulle ha för outfit, tillslut fick det bli skinnleggins och en vit skjorta, jag slänger på mig några armband också och tar två outfitbilder som jag lägger upp på twitter.

(ungefär så-google bild)

Det känns lite konstigt att Louis ska komma om bara några minuter, till dethär
gamla skruttiga huset, han kommer säkert tycka det är helt...jag vet inte, någonting.
Mer hinner jag inte tänka förrän det knackar på dörren, jag skyndar mig ner men jag
hinner inte öppna förrän Laura har gjort det, det var bara hon som var hemma just nu och
jag, fast jag visste att hon skulle gå snart.
- Hej Louis, Linnea är, där i trappan, säger hon och ler.
Vi går mot varandra och ger varandra en perfekt kyss. Sen går vi upp till mitt rum.
- Vad ska vi göra då, se på film? Föreslår jag.
- Alltså, besvära dig inte med någon film du, jag tittar gärna på dig istället! Säger Louis sexigt.
Jag börjar rodna lite.
- Du är väldigt söt när du rodnar, säger Louis och då börjar jag rodna ännu mer, han lägger sig ner
och sen klappar han på platsen bredvid mig.
- Kom! Säger han och jag lägger mig tillrätta.
- Du är så vacker, säger han och tittar mig rätt in i ögonen.
- Nej, det är jag inte, jag är hemsk, det är du som är den vackra här, svarar jag.
- You don't know you beutiful and that what makes you beutiful, säger han då och blinkar med ena ögat, jag kan inte låta bli att le.
- And you are my one thing, säger jag då och så börjar vi skratta lite smått, sen slutar vi och kysser varandra istället. Vi kysser varandra om och om igen, jag kan inte få nog av honom, först kysser vi varandra lugnt och mjukt, sen blir det till ett passionerat hångel, han smekar mig på ryggen och jag gör lika. Precis då kommer Laura in i rummet. Hon kollar snabbt på oss.
- Woups, menar inte att störa men det är du som har telefonen, säger hon samtidigt som hon rodnar, då börjar jag rodna också. Jag kastar fort iväg den mot henne, sen smäller hon igen dörren.
Först kollar vi på varandra sen börjar vi asgarva.
- Detdär var lite... säger Louis.
- Eh jaa, men va sjutton, måste bara säga att du är en jävel på att hångla, säger jag utan att riktigt tänka.
- Haha asså, du snackar om dig själv tror jag.
Hinner inte skriva mer nu, nästa kommer imorgon! ett litet mellankapitel blev det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0