svarar :D

Sanna: Åh tack, vad glad jag blir! :)
Harry kommer komma in i novellen och alla andra killarna
också, så kommer ni få läsa  ur deras perspektiv med :D
Hehe tänkte ta upp dethär med updateringen oxå.
Det är så att jag åker till Göteborg imorgon, och det tar väll ungefär
5 h att åka dit så jag har ingen tillgång till dator att skriva då -
på lördagen ska jag vara i scandinavium (melodifestivalen) så
jag tror att det inte kanske blir så bra update då häller. Jag har min
iphone dock, så om ni har tur kan det bli ett inlägg från den men de
brukar cpa sig + att de e jobbigt att skriva långt med den ibland
så jag kan inte lova något, men jag tänkte att jag gör ett tidsinställt
tills imorgon iallafall och sen får vi se ! :D
btv: om ni har några tips, vad ni vill ska hända i novellen eller något?
Så äre bara att dela med er! kram /Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0