kommentarer :D

Först och främst måste jag bara tacka för era kommentarer , de e alltid kul att
logga in här och mötas av fina kommentarer - men ni behöver inte vara rädda
för att skriva era namn för jag bits inte, fast vill ni kommentera anonymt/randoom så får
ni ju göra de meed såklart :D
ialla fall tack igen !
updateringen, alltså ja jag skriver typ så ofta jag kan men jag vet att updaten suger lite,
men jag gör vad jag kan  ! :D och varför jag inte har Harry i headern? assåå hm..
jag vet inte, det är inte jag som sköter designen på bloggen - men det ska nog kunna
fixas :D Stackars Harry annars ju :(
men iaf tillbaka till updaten - imorn kväll åker jag till Sälen i en vecka, men jag kmr ta
med datan så jag ska försöka updatera så mkt som möjligt iallafall! :D men jag kmr ju göra
en hel del andra saker där oxå så det kanske inte blir världens bästa updatering tyvärr
men jag ska göra vad jag kan! Men nu ska jag börja skriva nästa kapitel, Missa inte de ! :D


Kommentarer
Elina

Hej! Jag har precis startat en novell blogg.

Hoppas du läser den!

Kraaam

2012-02-18 @ 16:38:46
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0