en fråga till er!

hej guys, har fråga till er & det gäller updateringen.
Hur ofta vill ni att jag updaterar? alltså typ 1 gång
varje dag, varannan dag, flera gånger varje dag..
jag kan nästa uppdatera när som hälst just nu iallafall
, men det kanske blir jobbigt om det är massa inlägg varje dag liksom,
så vad tkr ni?
btv: förlåt för att det blir så konstigt med raderna som det
blev på förra kapitlet om ni fattar vad jag menar, att de
hoppade lite hit och dit sådär, men det gick inte och ändra,
men det får väll funka ändå :) sen var det någon som
fråga om jag hade en egen blogg och ja det har jag, fast
just nu är den ganska ehm.. tråkigt, haha ! har knappt
nån header just nu och updaten är lite down om man säger
så men www.beliebercheey.blogg.se heter den :)


Kommentarer
sandra

minst en om dagen tycker jag! :D

2012-02-08 @ 18:14:04
Liz

Två om dagen. (a)

2012-02-09 @ 15:39:09
URL: http://biatchname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0